Álom

 2013.04.01. 19:00

Talán ha két napja álmodtam a következő történéseket. Ha bármi is igaz lesz ebből, a következményekért semmilyen felelősséget nem vállalok.

Április 2.-a volt. Egy helikopterrel utaztam. Még sosem mentem ezzel a repülő csodával. Épp az Olimpiára tartottam, további négy, számomra ismeretlen személy társaságában. Varsót véltük felfedezni a horizonton. Emellett viszont láttunk egy csillogó pontot a város felé zuhanva. Egy atombomba volt, vagy valamilyen nukleáris fegyver. Imádkozni kezdtem, kellemetlenül közel voltunk Lengyelország szívéhez. Enyhe sötétség következett, majd elhomályosult a kép. Másnap volt. Kezembe kaptam egy újságot. Oldalakon keresztül írtak ama szörnyű eseményről. Ők terrorcselekményre gyanakodtak. A fejemben kész lett a káosz. Nagyon valóságosnak tűnt. Vajon be fog következni? Holnap kiderül!

Címkék: újság történet álom olimpia április atombomba helikopter

A bejegyzés trackback címe:

https://antimese.blog.hu/api/trackback/id/tr955187455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása